Uncategorized


easy depan
 Semua Tentang Eazy Card     Pengenalan Eazy Card adalah salah satu penghargaan dari Syarikat KLEZCAR kepada semua pelanggan kami yang telah menyokong kami melalui sewaan kereta .Pemberian Eazy Card akan memberikan banyak kelebihan kepada pelanggan seperti diskaun yang mana dapat mengurangkan kos sewaan kereta,seterusnya menjimatkan wang belanja bulanan. Disini saya […]

Eazy Card KLEZCAR


10 tips for new drivers
Assalamualaikum dan salam sejantera Hari ini klezcar ingin berkongsi 10 tips atau panduan memandu kenderaan. bagi yang baru ambil lesen atau yang baru pegang stereng kereta atau pun yang dah lama ada lesen tapi tidak yakin boleh bawa kereta ke tidak. waswas la katakan .. hehe   Di bawah ini […]

10 TIPS PEMANDU BARU


photo_2018-02-06_12-59-00
Assalamualaikum dan salam sejahtera Sempena Tahun Baru Cina (TBC) ini kami menawarkan kepada anda diskaun sebanyak 20%!! untuk semua kenderaan. Bagi yang ingin menyewa untuk pulang ke kampung halaman atau ingin bercuti bersama keluarga tersayang boleh membuat tempahan sekarang!!. jangan berlengan lagi dan jangan tunggu lagi kerana diskaun 20% sangat-sangat murah […]

TAHUN BARU CINA



photo_2018-01-18_02-14-03
Assalamualaikum selamat hari lahir buat pelanggan-pelanggan klezcar. sempena hari kelahiran anda. klezcar ingin mengucapkan selamat hari lahir kepada anda semua, kenapa perlu mengucapkan selamat hari lahir?. Kerana hari lahir adalah hari yang special dan juga kurniaan Allah sebagai peringatan atau tanda kelahiran kita di dunia ini.       Pasti […]

KLezcar Happy Birthday



Pernah tak korang jumpa kawan yang kaki sembang ? jangan kuat sangat sembang bang nanti tak pasal pasal kerana mulut badan binasa . Dibawakan Khas oleh Klezcar jom layan video ni https://youtu.be/JCUg38TdEx0 Tajaan : Klezcar Whatsapp : http://klezcar.wasap.my Facebook : https://www.facebook.com/KLezCar/ Hotline : 1300884040 Online : www.klezcar.com     Lakonan : […]

kerana mulut badan binasa



Assalamualaikum Salam Sejahtera. Hari ni KLezcar nak bagi borang servay untuk pelanggan yang baru sewa kereta, yang dah lama sewa kereta, pelanggan tetap KLezcar untuk anda jawab, Tujuan KLezcar buat macam ni adalah untuk memperbaiki atau mempertingkatkan mutu perkhidmatan kami untuk kepuasan pelanggan-pelanggan yang kami sayangi. Dalam borang ini terdapat beberapa […]

Servay KLezcar


photo_2018-01-07_10-21-41
KLEZCAR 2018 ————————— Perjalanan bisnes Klezcar pada tahun 2018 ini telah dilakar, yang mana lakaran kali ini agak berbeza dari tahun-tahun yang sebelumnya, tetapi ianya masih berteraskan padang yang sama. Kali ini Klezcar mula memperkenalkan Car Sharing kepada rakyat Malaysia. Konsep yang mana ianya dapat membantu banyak pihak seperti pelanggan, […]

App Klezcar


photo_2017-12-09_16-53-46
Assalamualaikum Salam Ukhwah selamat pagi dan salam kasih sayang dari kami klezcar kereta sewa murah, kereta sewa bersih, kereta sewa baru .. haa hari ni kami ingin bagitahu anda bahawa kelendar klezcar dah pun keluar .. jadi sesiapa yang ingin dapatkan kelendar tersebut, sambil-sambil sewa kereta tu, boleh mintak dengan […]

KELENDER KLEZCAR



photo_2017-11-22_12-18-36
Tinggal dua hari  sahaja lagi bagi negeri kelantan terangganu kedah dan johor dan tiga hari bagi negeri yang selebihnya untuk anak-anak kita bersekolah dan seterusnya mereka akan bercuti selama sebulan. Sepanjang bercuti ini adalah lebih baik kita manfaatkan dengan sesuatu aktiviti yang dapat member manfaat dalam diri mereka. sempena hari cuti […]

KLEZCAR CUTI SEKOLAH